loading...
ایران مطلب| جدیدترین مطالب،جملات کوتاه و زیبا برای فیس بوک،سخنان پند اموز بزرگان
نهتانی بازدید : 498 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (2)

ميدونم كه سرنوشت تو رو جدا كرده ازم <<<>>>ميپته اين دل من براي تو ، خورده قسم

نرسيدم به تو من ولي بازم دوست دارم <<<>>>فكرشو نكرده بودم كه يه روز از روزگار كم بيارم

نتونستم بدم به تو عشقي كه داشتم تو دلم<<<>>>اگه تو بگي من حاظرم براي تو جونمم بدم

ولي اينا حرفه منه كه دارم تو كوچه ها پرسه ميزنم <<>>تو كه نيست عين خيالت اگه من تو سرما جون بدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنسس رها در تاریخ 1392/08/02 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وب قشنگی داری بهت تبریک میگم به منم سربزنشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به persiansubject (ایران مطلب) خوش آمديد در اين وبسایت شما از جديد ترين و بهترين مطالب ديدن خواهيد کرد لطفا برای حمایت از ما در نظرسنجی سایت شرکت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی را بیشتر میپسندید !!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 128
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 896
  • بازدید ماه : 896
  • بازدید سال : 15,624
  • بازدید کلی : 345,791