loading...
ایران مطلب| جدیدترین مطالب،جملات کوتاه و زیبا برای فیس بوک،سخنان پند اموز بزرگان
نهتانی بازدید : 1913 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (4)

پس از تو، خط قرمز می گذارم

پس از هر بی تو، هرگز می گذارم

مبادا واژه ها دستت بگیرند!

(تو) را در یک پرانتز می گذارم!

.

.

.

به آغوش تو محتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو ، پر از شوقم ، پر از خواهـش . . .

.

.

.

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حـق مسلم

بیش از حد لطف نکن . . .

.

.

.

همانگونه که قبلا عرض کردم

خودم را عاشق تو فرض کردم

زدم عینک، برای دیدن تو

دو تا چشم دگر هم قرض کردم!

.

.

.

 

همواره دلم به زندگی کافر بود

انگار که مرگ چاره آخر بود

این درد یتیمی که کشیده است دلم

زیر سرِ عشق بی پدر مادر بود !

.

.

.

میان جاده های بی ته و سر

دلم پر می زند مثل کبوتر

الهی بشکند دست سیاهی

که چرخ عشق ما را کرد پنچر!

.

.

.

گرچه پُر نقص و کاستی بود دلم

همواره هر آنچه خواستی بود دلم

افسوس دلت با دل من چپ افتاد

زیرا که جناح راستی بود دلم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1392/09/25 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

سلام زیبا است پیروز باشید

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1392/08/16 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

khoooob booood mamnooon

این نظر توسط ازاده در تاریخ 1392/08/04 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

عالی بود.

این نظر توسط fasl در تاریخ 1392/06/20 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

very good


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به persiansubject (ایران مطلب) خوش آمديد در اين وبسایت شما از جديد ترين و بهترين مطالب ديدن خواهيد کرد لطفا برای حمایت از ما در نظرسنجی سایت شرکت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی را بیشتر میپسندید !!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 128
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 15,172
  • بازدید کلی : 345,339